Plakativ dla Discovery Channel

Plakativ Poland realizuje nową kampanię wielkoformatową dla Discovery Channel.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

 Motywem jest książka „ Kod Leonarda Da Vinci”, której będzie poświęconych kilka specjalnych programów emitowanych codziennie o 22.00 od 14 do 19 maja br. W kampanii wykorzystano część lokalizacji wchodzących w skład pakietu śląskiego, który jest jednym z nowych produktów Plakativ. Ekspozycje o powierzchniach od 130 do 170 mkw. mają miejsce w Katowicach, Chorzowie, Bytomiu oraz  Wrocławiu.

Ekspozycja reklam potrwa do końca maja br. Firma  jest odpowiedzialna za produkcję, montaż oraz ekspozycję.

Powierzchnie zakupił Media Direction, kreację przygotował Front Design.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"