Platforma nc+ mogła stracić 150-200 tys. abonentów

Analitycy szacują, że platforma nc+ mogła stracić od 150 tys. do 200 tys. abonentów z powodu kryzysu, który pojawił się tuż po jej starcie w marcu br. Operator oficjalnie nie podaje na razie żadnych liczb dotyczących wyników swojej działalności.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Eksperci szacują, że w wyniku protestu baza kliencka operatora mogła zostać uszczuplona o ok. 150-200 tys. klientów. Część z nich mogła odpłynąć do Cyfrowego Polsatu - podał “Dziennik Gazeta Prawna”. W momencie startu nc+ łączna baza klientów Cyfry+ i n wynosiła ok. 2,5 mln osób.

Zdaniem analityków, to właśnie spadek liczby klientów skłonił nc+ do wprowadzenia kolejnej obniżki cen. Operator zaoferował ostatnio ofertę promocyjną w ramach której najdroższy pakiet Canal+ Platinum z pełna ofertą Canal+ jest oferowany w cenie 99 zł, czyli o 20 zł niższej niż wcześniej. Obniżono też ceny dzierżawy dekoderów. Nowa oferta - według operatora - ma związek z rozpoczęciem sezonu T-Mobile Ekstraklasy (więcej na ten temat).

Platforma nc+ od kwietnia br. nie ujawnia żadnych danych o liczbie klientów. Arkadiusz Mierzwa, rzecznik prasowy nc+, nie komentuje szacunków podanych przez “DGP”. Być może jakieś dane liczbowe dotyczące platformy zostaną ujawnione w przyszłym miesiącu na konferencji dotyczącej wyników finansowych TVN za II kwartał br.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii