Płatności MasterPass™ nagradzane zniżkami w największych internetowych sklepach z elektroniką użytkową

Warszawa, 7 listopada 2014 r. – Płatności MasterPass™ są już dostępne w czterech czołowych sklepach internetowych z elektroniką użytkową: euro.com.pl, oleole.pl, mediamarkt.pl i saturn.pl. Z tej okazji MasterCard, we współpracy z sieciami handlowymi, przygotował specjalną promocję: wszystkie zakupy w powyższych sklepach internetowych, opłacone przy pomocy MasterPass, są premiowane voucherami oraz atrakcyjnymi zniżkami.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Promocja ma na celu popularyzację najnowszej oferty MasterCard w zakresie płatności elektronicznych, wprowadzonej do Polski latem tego roku. MasterPass pozwala na wykonywanie wygodnych i bezpiecznych płatności w sklepach internetowych.

MasterPass umożliwia klientom bezpieczne przechowywanie w jednym miejscu danych kart płatniczych (debetowych, kredytowych oraz przedpłaconych – z logo MasterCard lub innych organizacji płatniczych), a także adresu dostawy, co znacznie ułatwia proces płatności. Wystarczy jednorazowe wprowadzenie danych karty – jej numeru, daty ważności czy kodów bezpieczeństwa (CVV2, CVC) podczas rejestracji w usłudze. Dzięki temu wszystkie płatności wykonywane za pomocą MasterPass nie wymagają wprowadzania tych danych przy każdej transakcji. W Polsce MasterPass jest dostępny bez ograniczeń, a obecnie już ponad 30.000 zarejestrowanych użytkowników może opłacać za pomocą tego narzędzia zakupy w sklepach internetowych i aplikacjach zakupowych. MasterPass zapewnia wygodne płatności w ponad 40 tys. sklepów na całym świecie, a z MasterPass korzystają również konsumenci w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Australii, Chinach, Nowej Zelandii, Włoszech, Rumunii, Singapurze i RPA.

Zakupy internetowe, szczególnie te przy wykorzystaniu urządzeń przenośnych, to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów handlu, który - z racji na etap rozwoju - napotyka na pewne bariery, m.in. w obszarze płatności. Jestem przekonany, że MasterPass to najlepsza odpowiedź na potrzeby tego rynku: zapewnia wygodę, bezpieczeństwo, a także globalny zasięg, otwierając międzynarodowe rynki przed polskimi sklepami i klientami. Cieszę się, że również w Polsce nasze rozwiązanie zdobywa uznanie najważniejszych graczy na rynku” – mówi Bartosz Ciołkowski, Dyrektor Generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

Szczegóły promocji są dostępne na stronach sklepów: Euro.com.pl, OleOle.pl, MediaMarkt.pl, Saturn.pl.

Polski rynek e-commerce, według różnych prognoz osiągnie w tym roku wartość nawet 30 mld zł, z czego coraz większą część stanowią zakupy dokonywane za pomocą urządzeń przenośnych. W ten sposób kupuje już 16% polskich internautów (wg Gemius), dla których liczą się przede wszystkim wygoda, bezpieczeństwo i dostępność uniwersalnych rozwiązań. MasterPass stanowi odpowiedź MasterCard na nowe potrzeby klientów, coraz chętniej korzystających z cyfrowych kanałów zakupów.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów