„Playboy” liderem, „CKM” z największym spadkiem

Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn zanotowały w styczniu br. spadki sprzedaży, największy z nich dotknął „CKM-u”. Liderem zestawienia był „Playboy”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem „Playboya” (Marquard Media Polska) w styczniu br. wyniosła 86 481 egz. i była o 9 proc. niższa niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez  Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn „CKM” (Marquard Media Polska), który sprzedał się w ilości 85 864 egz., notując największy w rankingu spadek, wynoszący 17 proc.

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik shoppingowy "Logo" (Agora), którego sprzedaż w porównaniu do stycznia ub.r. spadła o 15 proc. i wyniosła 58 029 egz.

W zestawieniu brak danych pisma „Men's Health” (Motor-Presse Polska), bo miało łączone wydanie styczniowo-lutowe.

Sprzedaż magazynu biznesowego „Forbes” (Axel Springer Polska) w styczniu br. wyniosła 41 926 egz., czyli o 12 proc. mniej niż rok wcześniej. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"