Nie tylko neokartka Oferta Envelo to także neoznaczek, czyli znaczek pocztowy do samodzielnego wydruku, i neolist, czyli list nadawany online i dostarczany adresatowi w wersji tradycyjnej. Platforma udostępnia ponadto usługi dla wystawców i odbiorców faktur – Neofakturę i Neorachunki. Przedsiębiorcom dedykowana jest Neofaktura, dzięki której wyślą online wszystkie faktury, zarówno elektroniczne, jak i tradycyjne. Dla ich adresatów zaś przeznaczone są Neorachunki, czyli bezpieczna skrzynka odbiorcza. Więcej informacji na www.envelo.pl. Social media Poczty Stronę korporacyjną Poczty Polskiej na Facebooku obserwuje obecnie ponad 38 tysięcy użytkowników. Na portalu firma prowadzi również stronę „Filatelistyka – Moje Hobby”, gdzie publikuje nowinki filatelistyczne i przedstawia najciekawsze znaczki z kraju i ze świata. Aktualizowane kilka razy dziennie konto Poczty na Twitterze podaje informacje o bieżących wydarzeniach w firmie. Ostatnio sporą popularnością cieszą się również filmy z perypetiami Braci Komersów na oficjalnym kanale YouTube Poczty Polskiej. To część kampanii promującej działania Spółki dla biznesu internetowego. Pocztowi eksperci z rozmaitych dziedzin wypowiadają się natomiast na blogu Poczty Polskiej.

Adresy kanałów mediów społecznościowych Poczty Polskiej: https://www.facebook.com/pocztapolska https://www.facebook.com/FilatelistykaMojeHobby https://twitter.com/PocztaPolska https://www.youtube.com/user/PocztaPolskaSA http://blog.poczta-polska.pl/
dostarczył

infoWire.pl











