Podcasty coraz atrakcyjniejsze dla amerykańskich reklamodawców. Ponad 678 mln dolarów nakładów w 2019 roku

W 2018 roku wydatki amerykańskich reklamodawców na promocję w podcastach były wyższe o 53 procent niż rok wcześniej, a w 2019 roku osiągną poziom ponad 678 mln dolarów - wynika z raportu przygotowanego wspólnie przez organizację IAB oraz firmę PwC. Na razie środki przeznaczane na tę formę audio pomimo wzrostów nie mają większego znaczenia dla tortu reklamowego w USA, gdzie w tym roku na reklamę telewizyjną pójdzie z górą 70 mld dolarów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Forma podcastów zyskuje reklamowo - wynika z raportu przygotowanego wspólnie przez  organizację IAB oraz firmę doradczą PwC. który przywołał m.in. dziennik „The Wall Street Journal”.

W 2018 r. amerykańskie marki przeznaczyły na promocję w podcastach kwotę 479,1 mln dol. To oznacza wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem o 53 proc., gdy reklamy nadawane w formacie audio miały wartość 313,9 mln dol.

Raport wskazuje, że w br. reklamy publikowane w trakcie podcastów w USA mogą kosztować ponad 678,7 mln dol. pokonując kolejną barierę.

Jednak eksperci zaznaczają, że promocja kierowana w kanał podcastów to wciąż ułamek całości tortu reklamowego w USA, na którym nakłady na telewizję będą liczone powyżej 70,8 mld dol., zaś te przeznaczone na segment cyfrowy przekroczą 129 mld.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online