Podravka promuje Warzywko na ogródkach działkowych

Podravka, producent przypraw Warzywko, rozpoczął akcję promocyjną zachęcającą do codziennego spożywania warzyw. Kampania - realizowana przez agencje Crazy Mouse i Walk&Talk - odbywa się na ogródkach działkowych w województwie dolnośląskim.

aj
aj
Udostępnij artykuł:

Podravka we współpracy z zarządami ogródków działkowych przez dwa weekendy zorganizuje pikniki z Przyjacielem Warzyw. Na terenie ogródków działkowych w Kamiennej Górze, Kulowie koło Głogowa, Dzierżoniowie, Polkowicach i Wałbrzychu odbędzie się promocja włączania warzyw do codziennej diety.

grafika

W ramach akcji odbędą się konkursy dla dzieci i dorosłych, m.in. rodzinny triatlon, krojenie warzyw na czas oraz wspólne przygotowywanie zupy. Do wygrania będą m.in. produkty marki Warzywko oraz nagrody rzeczowe. Pikniki organizowane przez Podravkę mają przekonać do spożywania warzyw przez cały rok. Akcję wspiera serwis internetowy przyjacielwarzyw.pl. Za organizację imprez odpowiada agencja Crazy Mouse, a za ich obsługę medialną - agencja Walk&Talk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą