Podróż do Brazylii z Nespresso - nowa kawa w ofercie dla biznesu

Nespresso poszerza ofertę kaw dla biznesu o nową mieszankę. Espresso Origin Brazil składa się wyłącznie z ziaren brazylijskiej Arabiki i powiększa asortyment B2B do 10 kaw. Razem z intensywną Ristretto Origin India, tworzy serię Pure Origin – kaw pozyskiwanych z jednego kraju pochodzenia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Espresso Origin Brazil to delikatna 100% Arabika, odznaczająca się zrównoważonym charakterem: satynową konsystencją i łagodnym smakiem. Wyróżniają ją nuty słodkich zbóż oraz intensywność 4. Równowagę smaku osiąga podawana w postaci cappuccino lub latte macchiato.

Do stworzenia Espresso Origin Brazil użyto dwóch odpowiednio dobranych odmian brazylijskiej Arabiki. Gatunek Cerrado, charakteryzujący się różnorodnością doznań smakowych, zharmonizowano z subtelną słodyczą czerwonej i zielonej Arabiki Bourbon. Ziarna pierwszej z nich palone są delikatnie i krótko, by nadać kawie pełnię smaku. Owoce tej drugiej zaś suszy się na słońcu, a następnie pali dłużej i mocniej, co zapewnia łagodność i słodki aromat napoju.

- Nespresso wybierane jest przez klientów profesjonalnych, oferujących konsumpcję poza domem oraz przez miłośników espresso ze względu na wyjątkowe doświadczenie i przyjemność picia kawy najwyższej jakości. Wprowadzenie do asortymentu biznesowego mieszkanki ziaren z jednego tylko kraju pochodzenia to wynik dialogu z naszymi partnerami i odpowiedzi na ich potrzeby” – powiedział Oliver Perquy, pełniący funkcję Head of Out-Of-Home w Nestlé Nespresso SA.

Kapsułki Espresso Origin Brazil oraz Ristretto Origin India oznaczono tak, by kawy Pure Origin były łatwo rozpoznawalne w asortymencie. Odróżniają je kolory i symbole przedstawiające elementy roślinne każdego z krajów.

Espresso Origin Brazil dostępna jest od stycznia w sklepie internetowym marki, w centrum obsługi klienta i u przedstawicieli handlowych.

Od 1996 roku, kiedy to Nespresso zaczęło oferować asortyment B2B, zespół pracowników tego działu znacznie się rozrósł. Dziś firma dostarcza klientom profesjonalnym produkty i usługi w ponad 50 krajach. Od dedykowanego segmentowi HoReCa i Office asortymentu ekspresów przez selekcję kawy premium aż po akcesoria i serwis klienta – rozwiązania Nespresso sprofilowane są tak, by spełniać oczekiwania najbardziej wymagających gospodarzy hoteli, restauracji i biur na świecie.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"