W zeszłym roku to samo pasmo, gdy emitowany był program „Załóż się”, przyciągało przed telewizory 3,2 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
4+DataAMRAMR %SHR %27-10-200627635297,68%18,27%20-10-200630557348,50%20,50%13-10-200630649298,52%20,70%06-10-200629580438,23%19,51%29-09-200626846757,47%17,74%22-09-200631654088,80%23,27%15-09-200626925447,49%20,58%08-09-200626702307,42%20,04% 28847698,02%20,08%
Wyniki w grupie wiekowej 16-49.
DataAMRAMR %SHR %27-10-20068540514,49%12,66%20-10-20069438874,97%14,50%13-10-20069046724,76%14,18%06-10-20067829894,12%11,71%29-09-20067620194,01%12,03%22-09-200611461036,03%19,57%15-09-20067864264,14%13,58%08-09-20067844944,13%13,97% 8727064,59%14,01%
Program chętniej oglądają kobiety 62,59 proc. niż mężczyźni 37,41 proc.
AFFADH %PłećMężczyźni7837,41% Kobiety12162,59%Wiek4 - 9 241,59% 10 - 15393,24% 16 - 19241,55% 20 - 24343,01% 25 - 29473,95% 30 - 34574,22% 35 - 39644,10% 40 - 44835,72% 45 - 49917,62% 50 - 5413310,78% 55 - 5919512,58% 60+23641,66%Wlk. Miasta / wieśWieś9937,91% < 50 tys.10324,95% 50-100 tys.1089,72% 100-200 tys.1078,67% > 200 tys.9118,75%ZawódTop management725,96% Medium level748,78% Robotnicy i rolnicy7312,60% Emeryci21355,30% Inni *)4817,36%WykształceniePodstawowe11751,14% Średnie10731,72% Wyższe10512,31% Inne**)324,83%

Celem programu „Podróże z żartem” jest konfrontacja polskiej mentalności z kulturą, obyczajami, humorem, kuchnią i klimatem innych krajów. Co tydzień służy temu prezentacja kolejnego państwa. Program gości znane i lubiane osoby, które dzielą się z widzami anegdotami związanymi z danym państwem.











