
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

We wrześniu zakończyła się kolejna, VI już edycja akcji „Lato z CREATON”. W ciągu pięciu miesięcy przedstawiciele firmy, która jako jedyna w segmencie pokryć dachowych prowadzi taką akcję w skali ogólnopolskiej, organizowali szkolenia, dzielili się wiedzą i doświadczeniem oraz zacieśniali relacje pomiędzy CREATON Polska a jego dystrybutorami i dekarzami. Edukacja i nie tylko Zapoczątkowana w maju akcja „Lato z CREATON” jak co roku cieszyła się ogromnym zainteresowaniem przedstawicieli branży. W trakcie szkoleń mogli oni poszerzyć swoją wiedzę z zakresu dekarstwa oraz poznać najnowsze rozwiązania dachowe marki. Ale to nie wszystko. Uczestnicy mieli również możliwość uzyskania wsparcia technicznego na miejscach budów. Taki bezpośredni kontakt fachowca z fachowcem jest niezwykle cenny – zauważa Jarosław Kostrzewa, trener Akademii CREATON. Widzieliśmy ogromne zaangażowanie ze strony biorących udział w szkoleniach i spotkaniach. Nie tylko zadawali pytania naszym ekspertom, ale też z uwagą wysłuchiwali ich porad związanych z kładzeniem dachu czy doborem odpowiednich produktów. Uczestnicy otrzymali od nas także ich próbki, materiały marketingowe oraz przydatne gadżety – dodaje. Inicjatywa Akademii tworzy również doskonałą przestrzeń do wymiany doświadczeń zawodowych, zacieśnia już istniejące więzi, buduje nowe. To ważne w każdej branży, ale myślę, że szczególnie w naszej, gdyż dekarstwo jest bardzo wymagającym i odpowiedzialnym zawodem. Od wiedzy, doświadczenia, wysokiej jakości produktów, ale też od dobrych relacji i sprawnej współpracy między dystrybutorami, dekarzami i producentami zależy efekt końcowy, czyli piękny, trwały i funkcjonalny dach – mówi Michał Kacprzak, kierownik Akademii CREATON. Kilometry trasy i imponująca liczba spotkań Trenerzy Akademii przy wsparciu doradców handlowo-technicznych podczas objazdu kraju korzystali z nowego, specjalnie przygotowanego dla nowej formuły spotkań busa. Został on wyposażony między innymi w ekran multimedialny oraz funkcjonalne rozwiązania pozwalające na wygodną ekspozycję prezentowanych produktów i rozwiązań dachowych – w tym interaktywny ekran. Pokonaliśmy ponad 30 tysięcy kilometrów. Odwiedziliśmy aż 17 regionów Polski, gościliśmy między innymi w województwach: pomorskim, zachodniopomorskim, świętokrzyskim, małopolskim, wielkopolskim i dolnośląskim. Byliśmy na ponad 200 budowach i w punktach handlowych. Zorganizowaliśmy ponad 200 spotkań z dystrybutorami i ekipami dekarskimi – podsumowuje Jarosław Kostrzewa. Podczas objazdu przedstawiciele firmy uczestniczyli również w wielu eventach branżowych, takich jak pikniki dekarskie, czy „drzwi otwarte” u dystrybutorów w całej Polsce. „Lato z CREATON” każdego roku dociera do szerokiego grona odbiorców w Polsce. Przez cały czas trwania akcji informacje o niej publikowane są w serwisie Facebook, dzięki czemu wszyscy zainteresowani mogą na bieżąco sprawdzać harmonogram spotkań. CREATON Polska press box

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
