Podwójna Katarzyna Pakosińska reklamuje bezpłatne testy w UPC (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca możliwość 14-dniowego bezpłatnego testowania telewizji cyfrowej w UPC Polska. Akcję, której twarzą jest Katarzyna Pakosińska, przygotowały Draft FCB + Ad Fabrika oraz MediaVest.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii UPC Polska Katarzyna Pakosińska występuje w znanej z poprzednich reklam podwójnej roli: naiwnej blondynki i rezolutnej brunetki. Kampania informuje o rozpoczętej przed tygodniem promocji, w ramach której każdy może przez 14 dni za darmo korzystać z telewizji cyfrowej UPC (przeczytaj o tym więcej).

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, radio (Radio Eska, RMF Max, Antyradio, Planeta.fm i czołowe rozgłośnie lokalne) oraz internet (największe portale).

Kreację kampanii przygotowała agencja Draft FCB + Ad Fabrika, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaVest.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele