"Myślę, że na kupno TV Puls będziemy mogli odkryć te kartyrelatywnie szybko, ale pozwólmy podpisać pierwsze porozumienie,żeby powiedzieć inwestorom, w jakim kierunku byśmy tę telewizjęreformowali" - powiedział Lisiecki w wywiadzie dla TVN CNBCBiznes.
Prezes podkreślił, że ewentualne powodzenie transakcji zakupu TVPuls nie zmieni planów dotyczących własnego kanału telewizyjnegospółki.
"Jeden kanał tematyczny, drugi ogólnopolski - to zupełnie niekoliduje. [...] Nasza telewizja wystartuje, jak sądzę, na koniectego roku, IV kw. tego roku. Główną rzeczą w telewizji jest, żebyuruchomić kanał przychodów i nad tym pracujemy. Chcemy najpierwuruchomić brokera" - powiedział Lisiecki.
O prowadzeniu rozmów w sprawie przejęcia TV Puls spółka PointGroup informowała na początku czerwca, podkreślając jednocześnie,że nadawca rozmawia także z innymi chętnymi. Później DariuszDąbski, prezes i współwłaściciel (49%) TV Puls, powiedział, żespółka otrzymała dwie oferty wiążące od kandydatów na nowegoinwestora i liczy na zakończenie negocjacji na przełomie czerwca ilipca. Jeśli rozmowy się nie powiodą, nadawca może zadebiutować naGPW pod koniec tego roku.

TV Puls obecnie emituje swój program z dwunastu nadajnikównaziemnych na terenie Polski, a jej zasięg techniczny stacji wynosi77%.
PMPG miała 11,57 mln zł skonsolidowanego zysku nettoprzypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2009 rokuwobec 2,42 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychodywyniosły 16,42 mln zł wobec 13,36 mln zł rok wcześniej.











