Pojawił się magazyn miłośników aut japońskich

Spółka RT Media wprowadziła na rynek kwartalnik “Japan Trends” kierowany do miłośników japońskich samochodów. Pierwszy numer pisma ukazał się w czwartek 24 czerwca br.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W tytule, który trafił na rynek w objętości 100 stron, znaleźć można informacje o japońskich markach, ich historii, trendach,  a także aktywności skupionych wokół tych marek społeczności. Oprócz tekstów przygotowanych przez dziennikarzy, magazyn zamieszcza nadesłane przez czytelników relacje i zdjęcia ze spotkań miłośników japońskich aut.

“Japan Trends” ukazał się w nakładzie 15 tys. egz. i cenie 9,95 zł. Kwartalnik nabyć można na stacjach benzynowych i w salonach sieci Empik. Jego redaktorem naczelnym jest Ryszard Turski, założyciel i szef RT Media.

grafika

Pismo “Japan Trends” jest trzecim magazynem dla miłośników marek w portfolio RT Media obok  pism “BMW Trends” i “VW Trends”. Jak informuje nas Turski, spółka pracuje nad powrotem do wydawania tytułów poświęconych Oplowi i Renault, a także nad nowymi magazynami. Kolejne pismo wydane przez RT Media ma pojawić się na rynku jeszcze w tym roku.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"