„Pokochaj swoje włosy” - Philips Haircare z „Metamorfozami” w „Dzień Dobry TVN”

Rusza kolejna edycja kampanii „Pokochaj swoje włosy” reklamującej Philips Haircare. Akcję, prowadzoną we współpracy z programem „Dzień Dobry TVN”, przygotowały agencje Ogilvy Brand Consulting, Ogilvy & Mather Advertising i Ogilvy Action.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Philips Haircare, produktów marki Philips do pielęgnacji i stylizacji włosów, pod hasłem „O włos od absolutnego piękna”. W ramach akcji prowadzony będzie konkurs „Metamorfozy”, w którym co tydzień trzy kobiety będą miały okazję dowiedzieć się, jak pielęgnować włosy  oraz zmienić swój dotychczasowy wizerunek pod okiem Jagi Hupało, ambasadorki marki Philips. Przemiany uczestniczek będą prezentowane w programie „Dzień Dobry TVN” od 7 września do 12 października, a konkurs będzie promowany w serwisach pokochajswojewlosy.pl i ddtvn.pl.

Ponadto kampania obejmuje promocję konsumencką, w której każdy, kto kupi wybrany produkt Philips z linii do pielęgnacji i stylizacji włosów, zachowa paragon oraz wyśle jego kopię, wycięty kod kreskowy i wypełniony kupon pod wskazany adres, otrzyma podświetlane lusterko kosmetyczne. Akcji towarzyszą działania w internecie oraz w punktach sprzedaży.

grafika

Koncepcję strategiczno-kreatywną konkursu „Metamorfozy” opracowały i realizują agencje Ogilvy Brand Consulting i Ogilvy & Mather Advertising. Natomiast promocję konsumencką i wspierające je materiały POS przygotowała agencja Ogilvy Action.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+