Polbank reklamuje płatności Era PayPass (wideo)

Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa dostępnej w Polbanku minikarty płatniczej Era PayPass. Akcję pod hasłem „Zbliżone – zapłacone” przygotowały agencja reklamowa Addapter i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamująca Era PayPass pokazuje sytuację mężczyzny, który w ostatniej chwili dowiaduje się o rocznicy ślubu i tylko dzięki tej karcie szybko kupuje odpowiednie rzeczy. Przekaz pod hasłem „Zbliżone – zapłacone”, podkreśla, że w ramach tej usługi do drobnych zakupów nie jest już konieczny portfel. Kampania reklamuje minikartę PayPass, którą klienci Polbanku mogą naklejać na swoje telefony komórkowe działające w sieci Era. Usługa ta została wprowadzona jesienią ubiegłego roku (więcej).

W ramach akcji reklamowej 30-sekundowy spot jest emitowany m.in. w TVP, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych. Kreację kampanii – zaplanowanej do 10 czerwca – przygotowała agencja reklamowa Addapter należąca do grupy DDB, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą