Tygodnik "Polityka" odnotował najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników społeczno-politycznych w 2004 roku. Stało się tak po raz pierwszy od pojawienia się na rynku Newsweeka - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
W 2004 r. średnia miesięczna sprzedaż "Polityki" wyniosła 190 245 tys. egzemplarzy. Drugi był Newsweek (186 022 egz.), trzeci "Wprost" (168 421 egz.).
"Polityka" kończyła ubiegły rok wysoką sprzedażą listopadową (średnia sprzedaż 203.385 egz.) i grudniową (średnia sprzedaż 202.858 egz). W tym czasie największy konkurent "Polityki" - tygodni Newsweek Polska, zanotował gwałtowny spadek sprzedaży.
PolitykaNewsweekWproststyczeń 185 589 200 891 171 064 luty 184 083 206 331 173 612 marzec 198 892 194 723 172 511 kwiecień 195 624 165 360 178 291 maj 193 267 182 649 165 062 czerwiec 180 665 178 057 178 500 lipiec 188 287 182 317 166 782 sierpień 181 918 188 887 167 680 wrzesień 191 930 201 204 165 919 październik 179 931 199 196 161 637 listopad 203 385 158 794 154 963 grudzień 202 858 158 809 166 456 średnia roczna 190 246 186 022 168 421












