Polki stawiają na przyjemność

Polki chcą czerpać z życia pełnymi garściami, dzielić się radością i zarażać entuzjazmem. #PRZYJEMNOŚĆ to wartość, która nas wyróżnia - pokazują wyniki ogólnopolskiego badania „Powiedz nam, JAK LUBISZ?” zainicjowanego przez CIN&CIN, najbardziej kobiecą markę win.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Marka CIN&CIN – sprzymierzeniec kobiet - sprawdziła, co jest najsilniejszą cechą Polek. Co nas charakteryzuje i wyróżnia? Co jest dla nas najważniejsze przy podejmowaniu decyzji? Na co stawiamy w życiu? Na #KOBIECĄSIŁĘ, #WOLNOŚĆ czy #PRZYJEMNOŚĆ?

W ogólnopolskiej ankiecie „Powiedz nam, JAK LUBISZ” dostępnej na www.cincinlubietak.pl wzięło udział 1306 Polek. Uczestniczki odpowiadały na 10 pytań zamkniętych i jedno otwarte. Wyniki pokazują, że współczesne Polki są coraz bardziej niezależne i silne. Same dokonują wyborów, działają na własnych zasadach i nie boją się czerpać z życia pełnymi garściami.

37,58% kobiet stawia na #PRZYJEMNOŚĆ jako najważniejszą wartość ze świata CIN&CIN. Dla 36,67% Polek liczy się przede wszystkim #WOLNOŚĆ, a dla 24,84% - #KOBIECASIŁA.

Co to oznacza? Ponad połowa uczestniczek badania podczas imprezy uwielbia wmieszać się w roztańczony tłum. Spotykając interesującego mężczyznę chcemy z nim rozmawiać do białego rana (prawie 41%). Wpadając w tarapaty, nie boimy się spojrzeć prawdzie w oczy (42,50%) albo rzucamy się w wir zdarzeń (29,56%). Świat zdecydowanie wolimy obserwować z własnej perspektywy niż przez różowe okulary. Zapytane o wybór: nowe buty czy daleka podróż, natychmiast pakujemy walizkę (54%). W wolnej chwili połowa z nas skrzykuje ekipę na imprezę. Jeśli dbamy o formę, to najchętniej wSPAniale się relaksując. W doborze ubrań kierujemy się własnym stylem, czyli wolnością. Winem rozkoszujemy się najchętniej w dobrym towarzystwie – miejsce nie gra roli. W restauracji ponad połowa z nas szuka ulubionych smaków, które sprawią nam największą przyjemność.

Co jeszcze wyznały Polki w badaniu CIN&CIN „Powiedz nam, JAK LUBISZ?”:

 „…Kobiety są mega silne, na co dzień muszą pokazywać swoim bliskim, jak wytrzymują presję i nadmiar obowiązków…” (Natalia)

„…wolność?  Myślę, że jest to poznawanie samej siebie i odkrywanie swoich możliwości. Rozwijanie się…” (Anna)

„Lubię tak, gdy czas staje w miejscu, a ja stoję na progu samolotu i zaraz mam skoczyć. (…) To tu, 4000 m nad ziemią, gdy spadam z prędkością 200 km/h, wiem że żyję!...” (Katarzyna)

„…Ślązaczki nie załamują się byle czym, to w nas po prostu jest, to poczucie, że zawsze trzeba dać radę…”  (Katarzyna)

„…Wolność to stan umysłu, którego komponentami są otwartość, wiedza i tolerancja…” (Ewa)

„Mam za sobą lat 60 życia i sporo mądrości wynikającej z praktyki, co mi mówi: nie trać czasu, nie rób głupot, skup się na tym, by wesoło, bez hałasu, dogodzić sobie codziennie czymś miłym...” (Mirosława)

Badanie CIN&CIN było jednocześnie konkursem. Trzy autorki najlepszych odpowiedzi na pytanie otwarte wzięły udział w sesji zdjęciowej pod hasłem „CIN&CIN Lubię tak”!”. Stanęły przed obiektywem fotografki Ewy Sawickiej, znanej z odważnych portretów, fotografii mody i lifestyle. Kobiety CIN&CIN wystąpiły w koszulkach z limitowanej edycji młodej warszawskiej marki Dash My Buttons!

– Myślę, że w Polsce kobietom nadal brakuje pewności siebie. Jeszcze nie umiemy czerpać przyjemności ze swojego życia. Wciąż za mało o sobie myślimy. Dobrym przykładem są Włoszki! One nawet inaczej mówią, inaczej się poruszają. Bije od nich pewność siebie. Mają w sobie więcej luzu i pozytywnego nastawienia do życia. Miejmy odwagę, tak jak one, otwarcie mówić o swoich marzeniach – podkreśla Joanna, laureatka konkursu w kategorii #PRZYJEMNOŚĆ. – Pracuję w swoim zawodzie, kocham to co robię, mam dziecko, ale nie zapominam o sobie. Podróżuję, znajduję czas na książki i chwilę dla siebie. Nie boję się mówić o tym głośno. Codzienność powinna być przyjemnością.

Elżbieta, choć wygrała konkurs CIN&CIN w kategorii #WOLNOŚĆ też nawiązuje do swoich małych przyjemności. - Dla mnie wolność to brak poczucia stłamszenia. Jestem spełniona i szczęśliwa. Nie dążę do ideałów, nie martwię się na zapas i nie szukam dziury w całym. Wolność łączę z przyjemnością i miłością – stwierdza Elżbieta. – Zawodowo pracuję z dziećmi, w domu też mam dwójkę, ale znalazłam czas na konkurs tylko dla kobiet. Takie chwile są bezcenne, tylko dla mnie. Każda z nas na nie zasługuje.  

Studentka architektury Magda – uosobienie #KOBIECEJSIŁY – energię czerpie ze sportu. Studiuje, tańczy, jest instruktorką zumby… – Kobieca siła pozwala mi stawiać sobie cele i spełniać marzenia. Na problemy staram się patrzeć z innej strony. Kiedyś wszystko analizowałam, stresowałam się, teraz staram się po prostu żyć chwilą! – dodaje.

Dla kobiet CIN&CIN wolność i siła to najlepszy przepis na przyjemność. Dla nich wolność wyboru jest oczywista. Żyją na własnych zasadach, zrywają ze stereotypową rolą i inspirują innych. Zmieniają bieg historii. To duże wyzwanie dla współczesnych Polek. Dlatego CIN&CIN nie przestaje o tym mówić. 8 marca inauguruje „Challenge Modowy – Cin&Cin Lubię TAK”, w którym zmierzą się influencerki w trzech stylizacjach modowych, inspirowanych wartościami kobiety CIN&CIN. Internauci zagłosują na najlepsze zestawy i zdecydują, które influencerceki zaprezentują swój styl na krakowskim Fashion Square.

Więcej na stronie akcji: www.cincinlubietak.pl i Facebooku https://www.facebook.com/CINandCIN/ 

#lubietak #cincinlubietak #cincin

Cin&Cin - to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek alkoholi w Polsce. W portfolio marki znajdują się wina jedne z najczęściej wybieranych przez konsumentów: wina musujące, wina stołowe oraz gotowe drinki. CIN&CIN to od lat marka kojarzona z kobiecością i kobiecym punktem widzenia. Kluczowe wartości CIN&CIN to kobieca siła, wolność i przyjemność, które razem tworzą swoisty „feminizm przyjemności”. Marka CIN&CIN łącząc w sobie elegancję i uwodzicielski smak jest sprzymierzeńcem odważnych i pewnych siebie kobiet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online