Według danych Nielsen Audience Measurement w ub.r. średnia widownia minutowa Polo TV wynosiła 18 947 osób, a udział stacji w rynku oglądalności - 0,32 proc., o 0,19 pkt proc. mniej niż przed rokiem.
Sprzedażą oferty reklamowej stacji zajmuje się Polsat Media. Przychody spółki Polo TV od innych podmiotów z grupy Cyfrowy Polsat zmalały rok do roku z 25,71 do 17,14 mln zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-mux-8-lista-kanalow-polsat-konkurs,7169507509430401a ##
Na działalność operacyjną Polo TV przeznaczyło w ub.r. 24,22 mln zł, o 3,6 proc. więcej niż przed rokiem (23,73 mln zł). To konsekwencja głównie wzrostu kosztów amortyzacji z 8,53 do 10,62 mln zł.
Natomiast wydatki na usługi obce zmalały z 11,27 do 10,8 mln zł, na podatki i opłaty - z 2,95 do 2,24 mln zł, a na wynagrodzenia - z 549,5 do 480,8 tys. zł. Koszty w ramach grupy Cyfrowy Polsat z 3,49 do 4,45 mln zł.

W konsekwencji wynik sprzedażowy nadawcy poszedł w dół z 2,39 mln zł zysku do 7,03 mln zł straty, wynik operacyjny - z 2,39 mln zł zysku do 7,01 mln zł straty, a wynik netto - z 1,97 mln zł zysku do 7,4 mln zł straty.
Poprzednio nadawca Polo TV niewielką stratę miał w 2020 roku (96,7 tys. zł przy 20,96 mln zł wpływów), a w 2017 roku jego strata sięgnęła 2,51 mln zł.











