„Wrocław w rytmie disco” i mecze piłkarskie Polaków z najwyższymi cenami reklam w Polsacie

W czerwcu reklamodawcy Polsatu najwięcej zapłacą za emisje spotów przy transmisji koncertu „Wrocław w rytmie disco” oraz przy meczach z udziałem polskich piłkarzy rozgrywanych w ramach Euro 2017 U-21.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

92,7 tys. zł kosztuje w czerwcu reklama przy transmisji ze spotkania Polski ze Słowacją 16 czerwca w ramach mistrzostw Europy w piłce nożnej do lat 21 (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.).

Za emisję spotu przy spotkaniu polskich piłkarzy z drużyną ze Szwecji (19 czerwca) trzeba zapłacić 79,2 tys. zł. 3,4 tys. zł mniej kosztuje z kolei reklama przy meczu pomiędzy Polską a Anglią 22 czerwca, zaś spot przy meczu finałowym, który odbędzie się 30 czerwca wyceniono na 65,4 tys. zł.

Wysoko wyceniono też reklamę przy transmisji koncertu „Wrocław w rytmie disco”, który odbędzie się 14 czerwca - na 72,4 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/idol-reaktywacja-wyniki-ogladalnosci-porazka-polsatu ##

W czerwcu Polsat będzie relacjonował także mecze polskich siatkarzy w ramach Ligi Światowej. Za spot przy spotkaniu Polska- -Rosja (15 czerwca) reklamodawcy zapłacą 52,5 tys. zł, przy meczu Polaków z reprezentacją Iranu (17 czerwca) - 56,2 tys. zł, a przy rozgrywkach Polski z USA (18 czerwca) - 64,4 tys. zł.

Porównywalne ceny mają reklamy w niedzielnym, wieczornym paśmie kabaretowym. 4 czerwca Polsat będzie nadawać „15 lat Kabaretu Neonówka” - wtedy za reklamę trzeba zapłacić 68,2 tys. zł, a 25 czerwca - „Strzał w 10 - Urodziny Kabaretu Młodych Panów”- spot przy tym programie kosztuje 68 tys. zł.

3 czerwca stacja będzie relacjonować koncert „Dzień Dziecka w Otwocku” - za reklamę przy nim trzeba zapłacić 40 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani blokami reklamowymi przy wieczornym wydaniu „Wydarzeń” zapłacą maksymalnie 50,1 tys. zł, przy serwisie sportowym - do 53,2 tys. zł, a przy prognozie pogody - maksymalnie 56,3 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-nowym-liderem-ogladalnosci-8tv-najwyzej-sposrod-nowosci-z-dvb-t-top-150-kanalow ##

Najdroższa reklama w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” kosztuje 65,4 tys. zł, a przy serialu „Pierwsza miłość” - 50,1 tys. zł. Polsat będzie pokazywać jego premierowe odcinki do połowy czerwca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"