Polsat: filmowy 'MegaHit' wciąż na topie

Poniedziałkowe pasmo 'MegaHit', w którym telewizja Polsat pokazujefilmowe hity, w sezonie jesiennym ma średnią widownię na poziomie2,97 mln osób. Oglądalność bloku od trzech lat utrzymuje się nazbliżonym poziomie.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Przed rokiem w analogicznym okresie 'MegaHit' przyciągał 3,1 mlnwidzów, zaś jesienią 2007 - 2,89 mln osób - wynika z danychAGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl.

Obecnie 'MegaHit' zapewnia Polsatowi średnio 20proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 27,23 proc. udziału wkomercyjnej grupie docelowej. Najwięcej widzów od września w ramach"MegaHitu" (emitowanego w poniedziałkowe wieczory) zgromadziłyfilmy "Ja robot" oraz "Czarny świt".

Polsat w trakcie emisji pasma 'MegaHit' jest wicelideremrynku, wyprzedzając TVN i TVP1. Najlepsze wyniki notujeDwójka - pokazującą między innymi 'M jak miłość'.

W kolejnych tygodniach w ramach pasma "MegaHit" Polsat wyemitujetakie filmy jak "Ghost Rider", "Bad Boys 2" czy "Spider-Man 3".

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji