Grupa Polsat Plus rusza z kampanią „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”

Wystartowała kampania prezentująca transformację kluczowych marek Grupy Polsat Plus - Plusa, Polsatu oraz Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat). Trzy spoty ukazują spójne hasło - „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest zaprezentowanie, jak zmieniły się logotypy trzech strategicznych i kluczowych marek Grupy Polsat Plus - Telewizji Polsat (nadawca już stopniowo wprowadza nową oprawę), Plusa oraz Polsat Box. W ramach ostatniej marki znajdą się: Polsat Box, który 1 września zastąpi Cyfrowy Polsat, Polsat Box Go - serwis z płatnymi kanałami telewizyjnymi i treściami dostępnymi na żądanie (ma się pojawić jeszcze w sierpniu - zastępując Iplę) i Polsat Go - nowy darmowy serwis streamingowy (wejdzie na rynek we wrześniu).

W ramach kampanii powstały trzy osobne spoty. Materiały wideo ukazują płynne i harmonijne przejście ze starego w nowy logotyp każdej ze spółek - Plusa, Polsatu i Polsat Box.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kanaly-tematyczne-polsat-nowe-logotypy,7170142931282049a ##

Jak czytamy w komunikacie „specjalnie zaprojektowana indywidualna typografia, charakterystyczne elementy graficzne i kolory podkreślają spójność wszystkich marek z Grupą, przynależność do jednej rodziny, a to z kolei przekłada się na łatwiejsze kojarzenie ich przez klientów”.

W tym etapie kampanii widzowie poznają także odpowiedź na pytanie, które pojawiło się w spotach teaserowch: „Kto rządzi… internetem, 5G, rozrywką, emocjami, serialami, sportem?”. Ze spotów wynika, że tym, kto rządzi jest „każdy z nas - mieszkaniec Polski, użytkownik internetu, odbiorca programów, filmów, seriali”. - Rządzi, bo wybiera to, co chce, co lubi i co jest mu potrzebne. Rządzi, bo ma to, co jest najlepsze. Rządzi, bo wybiera to, co mu najbardziej odpowiada i jest dla niego najlepsze. To klient rządzi, bo konfiguruje, wybiera, łączy, włącza, ustawia i decyduje. Wybiera swoje wszystko - informuje Grupa Polsat Plus.

Za kreacje do medialnej kampanii rebrandingowej odpowiedzialna jest agencja Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends), przy współpracy z agencją Saffron Brand Consultants. Zakup mediów realizowany jest przez dom mediowy Dentsu Polska. Spoty do kampanii wyreżyserowane zostały przez Marcina Filipka. Autorem hasła „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko” jest agencja Brain.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-ipla-jak-dziala-polsat-box-go-polsat-go-nowe-pakiety-telewizyjne,7170141683578497a ##

- Chciałbym podziękować wszystkim osobom zaangażowanym w realizację tego projektu, zarówno z naszej Grupy Polsat Plus, jak i firm zewnętrznych. Od niemal 3 lat wiele osób z Plusa, Polsatu i Cyfrowego Polsatu z wielką motywacją i profesjonalizmem pracuje, aby projekt o tak wielkiej skali wszedł w życie. I teraz to się dzieje - największy w Polsce projekt rebrandingowy rozpoczął się i jest to sukces przede wszystkim naszych fantastycznych pracowników. To im należą się słowa: dziękujemy i gratulujemy - projekt wystartował i jego realizacja przebiega dokładnie tak, jak sobie zaplanowaliśmy - komentuje Piotr Gaweł, członek zarządu Polkomtelu, operatora sieci Plus. - Oczywiście nigdy nie mielibyśmy szansy na tak niezwykły projekt, gdyby nie jego pomysłodawca - Zygmunt Solorz, który przecież jak nikt inny wie, co znaczy marka Polsat, Cyfrowy Polsat czy wreszcie Plus - dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej