Udział liderującego Polsatu Sport w kwietniu 2016 roku wyniósł 0,59 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 18 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął Eurosport, którego udział poszedł do góry o 15,56 proc. do poziomu 0,52 proc.Podium uzupełnia nadający naziemnie Polsat Sport News. Wynik tej stacji w kwietniu br. wyniósł 0,44 proc. (bez zmian w porównaniu do kwietnia ub.r.)
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn24-ucieka-tvp-info-w-gore-superstacja-i-tvn24-bis-ranking-kanalow-informacyjnych ##
Czwartą pozycję (po awansie z piątej lokaty) zajął TVP Sport, którego średni udział w zeszłym miesiącu jednak zmniejszył się o 7,14 proc. do 0,26 proc. Taki sam udział zanotował Canal+ Sport, którego spadek wyniósł 27,78 proc.

Największym wzrostem, wynoszącym 42,86 proc. do 0,10 proc., pochwalić się mógł Polsat Sport Extra. Stacja ta w rankingu była ósma.
Z kolei największy spadek odnotował plasujący się na ostatniej pozycji Orange Sport, którego udział zmniejszył się o 75 proc. do 0,01 proc.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w kwietniu br. należało do Polsatu Sport News, który w kwietniu ub.r. był drugi (0,37 proc. udziału; jednak spadek o 5,13 proc.). Drugą pozycję zajął Polsat Sport (0,36 proc.; w dół o 7,69 proc.). Na podium znalazł się jeszcze Canal+ Sport, który rok wcześniej był liderem (0,30 proc.; - 26,83 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##
Największym wzrostem (o 42,86 proc. do 0,10 proc.) również i tutaj pochwalić się mógł Polsat Sport Extra. Również i w tym ujęciu najwięcej stracił Orange Sport - było to 83,33 proc. do 0,01 proc.











