Polscy internauci: częściej reklamy, rzadziej uzależnienie od telewizji

Polscy internauci częściej zauważają reklamy w prasie i na outdoorze niż Polacy niekorzystający z sieci. Mniej deklaruje, że jest uzależnionych od telewizji, za to więcej potrzebuje szerszego wyboru kanałów telewizyjnych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z sondażu ACR wynika, że 51,6 proc. Polaków nieużywających internetu przyznaje, że rzadko zauważa reklamy w gazetach i czasopismach, a 43 proc. - reklamy outdoorowe. W przypadku internautów na przekazy marketingowe w prasie nie zwraca uwagi 46 proc. osób, a na reklamy zewnętrzne - 39,4 proc. Za to użytkownicy sieci częściej niż nie-internauci - 46 proc. wskazań wobec 36 proc. - oczekują od reklam, żeby były zabawne.

Internautom bardziej niż osobom niekorzystającym z sieci (52,5 proc. wskazań wobec 43 proc.) zależy, żeby mieć szeroką ofertę kanałów telewizyjnych. Z drugiej strony 14,8 proc. użytkowników internetu deklaruje, że są uzależnieni od telewizji, podczas gdy wśród nie-internautów takich osób jest 17,5 proc.

Badanie zostało przeprowadzone przez ACR z użyciem Target Group Index (Millward Brown SMG/KRC) na grupie ok. 45 tys. Polaków, z których 54,7 proc. zadeklarowało się jako internauci, a 45,3 proc. jako niekorzystający z internetu.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji