Polscy skoczkowie w kampanii Trydentu

"Skocz do nas na narty. U nas trenują Mistrzowie" pod takim hasłem, rozpoczęła się kampania jednego z najsłynniejszych regionów narciarskich we Włoszech - Trydentu.

es
es
Udostępnij artykuł:

Realizację kampanii w Polsce powierzono domu mediowemu SPC House of Media oraz agencji Łukaszfilm. Jest ona częścią ogólnoeuropejskich działań promocyjnych zleconych przez władze Trydentu.

W kampanii wykorzystano wizerunki dziesięciu skoczków polskiej kadry, w tym oczywiście Adama Małysza, trenujących w jednym z ośrodków Trydentu - Val di Fiemme.

Reklamy pojawiły się na billboardach 6x3 m w największych miastach Polski, a do krakowskich wydań "Gazety Wyborczej" oraz "Rzeczpospolitej", również do "Dziennika Polskiego", dołączone zostały foldery reklamowe.

Kampania rozpoczęła się 1 listopada i potrwa do końca miesiąca. Jej celem jest zachęcenie jak największej liczby polskich narciarzy i turystów, do odwiedzenia Trydentu.

Zimą ubiegłego roku Trydent przyciągnął 42 tys. Polaków, co stawia nasz kraj na trzecim miejscu zaraz za Włochami i Niemcami.

es
Autor artykułu:
es
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"