Polski Fundusz Rozwoju promuje Pracownicze Plany Kapitałowe

Ruszyła nowa kampania programu Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK). Przygotowały ją Demo Effective Launching i dom mediowy PRO Media House.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Polski Fundusz Rozwoju promuje Pracownicze Plany Kapitałowe

Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) zaczęły działać w ubiegłym roku. Tworzenie PPK jest obligatoryjne dla pracodawców, ale dla pracowników udział w nich jest dobrowolny. Uprawnionych do włączenia w program PPK jest ok. 13 mln Polaków. Przy 75-proc. poziomie partycypacji skorzysta z niego ponad 8,5 mln.

Właśnie rusza kampania informacyjna Pracowniczych Planów Kapitałowych. Za prowadzenie PPK w Polsce odpowiada Polski Fundusz Rozwoju oraz jego spółka zależna PFR Portal PPK.

Kampania informacyjna Pracowniczych Planów Kapitałowych

- Kampanię informacyjną opieramy na dwóch filarach. Po pierwsze: chcemy przekazać racjonalne argumenty za tym, że system PPK wszystkim się opłaca oraz że środki gromadzone na rachunku  PPK to nasze prywatne pieniądze, których nikt nam nie zabierze i które w łatwy sposób możemy pomnożyć. Po drugie: poruszamy również aspekt emocjonalny, chcemy pokazać, jak bardzo pozytywnie oszczędzanie może wpłynąć na przyszłość ludzi. Zależy nam, aby wywołać refleksję, a nawet dyskusję o oszczędzaniu - mówi Maciej Buczkowski, menadżer departamentu komunikacji PFR, odpowiedzialny za projekt z ramienia reklamodawcy

Na potrzeby kampanii przygotowano osiem spotów reklamowych (do emisji w telewizji), spoty radiowe oraz reklamę skierowaną do internetu.

Działania online obejmą także kanały VOD (gdzie emitowany będzie również wykonany w stylistyce pop-art spot skierowany do młodzieży), kampanię display oraz AdWords.  Demo zaproponowało również cykl filmów szkoleniowych tzw. PPK Ekspres, gdzie w 5 odcinkach omówione zostaną najważniejsze aspekty PPK oraz przedstawione będą odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Przetarg na obsługę kampanii PPK w części skierowanej dla pracowników wygrała firma Demo Effective Launching, za media odpowiada dom mediowy PRO Media House.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu