Polskie mięso będzie promowane w USA i Azji

Agencje Polymus i Partner of Promotion wygrały przetarg na przygotowanie i realizację kampanii promującej polskie mięso w USA i wybranych krajach Azji. Akcja jest zaplanowana na 2011 i 2012 rok.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania promująca polską wołowinę, wieprzowinę i oparte na nich przetwory spożywcze w USA, Wietnamie i Korei Południowej będzie prowadzona w latach 2011-2012 pod hasłem ,,Tradycja, jakość i europejski smak”. Za przygotowanie i wdrożenie tej akcji – o budżecie wynoszącym 12 mln zł – będą odpowiadać agencja reklamowa Polymus i agencja public relations Partner of Promotion. Konsorcjum złożone z tych firm wygrało przetarg ogłoszony przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"