Agencja Polymus będzie nadal zajmować się realizacją działań field marketingowych promujących urządzenia grzewcze marki Danfoss. Celem aktywności jest zwiększenie świadomości marki wśród kadry sklepów detalicznych i małych firm instalacyjnych oraz zwiększenie sprzedaży konkretnych produktów: głowic termostatycznych Panda, zestawów do grzejników oraz automatyki do ogrzewania podłogowego.
W związku z przedłużeniem kooperacji agencja Polymus rozbudowała zespół, poszerzyła asortyment sprzedażowy przedstawicielom handlowym i zwiększyła zasięg nadzorowanych przez nich sklepów o placówki sieciowe, takie jak Castorama i Leroy Merlin. Do zadań agencji ponownie należało zrekrutowanie personelu, zaplanowanie realizacja logistyki, zapewnienie niezbędnych narzędzi do pracy oraz rozliczanie personelu za osiągnięte wyniki.

- Agencja Polymus wykazała się profesjonalizmem na najwyższym poziomie w prowadzeniu projektów opierających się na sprzedaży bezpośredniej, dlatego kontynuowanie i rozszerzenie współpracy było oczywistością - wyjaśnia Dorota Jezierska, dyrektor sprzedaży i marketingu w Danfoss Poland.











