Polymus Integrated Communication dla Rexona Men

Polymus Integrated Communication realizuje promocję konsumencką dla marki Rexona Men pod hasłem "Zostań kierowcą F1".

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Przygotowana promocja jest kontynuacją dotychczasowej, pomyślnej współpracy pomiędzy marką Rexona Men i Polymus.

Polymus odpowiedzialny był za opracowanie mechaniki loterii, kreację materiałów promocyjnych, kompleksowe przygotowanie strony internetowej oraz opracowanie i produkcję reklamy telewizyjnej. Ponadto w czasie trwania loterii odpowiada za kontakt ze zwycięzcami, logistykę wysyłki nagród oraz obsługę strony internetowej.

   

Promocja „Zostań kierowcą F1” trwa do końca sierpnia 2007 roku. Aby wziąć w niej udział należy kupić Rexona Men w opakowaniu oznaczonym promocyjną naklejką, a następnie wysłać SMS-em unikalny kod umieszczony pod zdrapką. Do wygrania 8 profesjonalnych kursów jazdy bolidem na torze Silverstone w Wielkiej Brytanii oraz 400 oryginalnych czapeczek teamu BMW Sauber F1 z autografem Roberta Kubicy.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"