Ponad 100 nowych pracowników po roku działania Medicover w Radomiu

W Contact Center Medicover w Radomiu w ciągu pierwszego roku działania zatrudnienie znalazło ponad 100 osób. Oddział został uruchomiony w styczniu 2016 roku, a firma już zbudowała silną pozycję na lokalnym rynku pracy. Również dla Medicover radomska placówka stanowi ważny atut – jest jednym z dwóch tego typu centrów działających w strukturach firmy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowe Centrum Kontaktu z Klientem Medicover w Radomiu zostało uruchomione 18 stycznia 2016 roku. Początkowo zatrudniało 30 osób. Dziś, po roku funkcjonowania radomskiego oddziału, pracuje w nim ponad 100 osób.

- Centrum kontaktu w Radomiu jest ważnym ogniwem w działaniach Medicover. Sprawna i łatwo dostępna dla pacjentów infolinia to jedna z podstaw funkcjonowania firmy medycznej. W Medicover stawiamy na wysoką jakość obsługi –  a taką zapewniają pracownicy radomskiego oddziału, którzy mają bezpośredni kontakt z naszymi pacjentami – mówi  Mirosław Suszek, Wiceprezes Zarządu Medicover.  

Do końca 2016 roku Centrum Kontaktu z Klientem w Radomiu odebrało 638 tysięcy połączeń. To blisko 1/3 wszystkich telefonów przychodzących na infolinię Medicover.

Dla Radomia centrum jest cennym pracodawcą

Medicover zbudował na lokalnym rynku pracy pozycję stabilnego i wiarygodnego pracodawcy. Radomski zespół tworzą konsultanci obsługujący pacjentów, liderzy zarządzający zespołami, specjaliści ds. szkoleń, jakości, procesów, pracownicy IT oraz administracji. Osoby zatrudnione w centrum wyróżniają wysokie zdolności komunikacyjne, otwartość na rozwój i umiejętność działania w zespole.

- Każdy nowy pracownik przechodzi szkolenie wstępne, podczas którego nie tylko poznaje Medicover, wartości, standardy i usługi  firmy, ale również nabywa uniwersalne umiejętności związane z obsługą pacjentów. Szkolenia składają się z części teoretycznej, prowadzonej przez trenerów i części praktycznej, którą nowi pracownicy odbywają przy wsparciu doświadczonych pracowników – mówi Anna Kotula, Kierownik ds. Efektywności i Rozwoju Centrum Kontaktu z Klientem

Medicover oferuje pracownikom przejrzysty system premiowy oraz jasno określone zasady rozwoju ścieżki kariery. Osoby, które wykazują duże zaangażowanie i osiągają dobre wyniki pracy otrzymują dodatkowe korzyści, takie jak prywatna opieka medyczna, czy  karta benefitów.

Centrum Kontaktu z Klientem Medicover mieści się w atrakcyjnej lokalizacji – w biurowcu Radom Office Park w sąsiedztwie Galerii Słonecznej.

Medicover, z uwagi na dynamiczny rozwój, nadal planuje zwiększać zatrudnienie w oddziale w Radomiu. Osoby zainteresowane procesem rekrutacji zachęcamy do zgłaszania swoich kandydatur.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"