Ceneo.pl w sierpniu br. odwiedziło 5,57 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 66,6 mln odsłon, w tym 4,6 mln krajowych odsłon mobilnych - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Pod względem liczby użytkowników Ceneo.pl wyprzedza kolejny w zestawieniu Nokaut.pl mniej więcej o 50 proc. - ten drugi serwis miał w sierpniu 2,69 mln real users. Jeszcze większa jest przewaga Ceneo jeśli chodzi o liczbę odsłon - Nokaut.pl i Okazje.info.pl zanotowały ich po ok. pięć razy mniej (dokładnie 11,09 i 11,49 mln).
Tylko pod względem średniego czasu przypadającego na każdego użytkownika Ceneo.pl nie jest liderem, wyraźnie ustępując Nokautowi. Z tego drugiego serwisu przeciętny użytkownik korzystał w sierpniu przez 21:23 minuty, a z pierwszego - przez 11:07 minuty. Skapiec.pl przyciągnął średniego użytkownika na 6:39 minuty, natomiast Okazje.info.pl - na 3:52 minuty.

W sierpniu br. Ceneo.pl zanotowało aż o 1,44 mln użytkowników więcej niż rok wcześniej (to wzrost o 34,9 proc.). Jednocześnie serwis stracił 4,56 mln odsłon (to spadek o 6,4 proc.), a przeciętny użytkownik korzystał z niego przez 2:16 minuty krócej (to 17 proc. w dół).
Znaczne spadki odwiedzalności zanotował Nokaut.pl. W sierpniu br. serwis miał 548 tys. real users mniej niż przed rokiem (to 16,9 proc. w dół), 6 mln odsłon mniej (35,3 proc. w dół) oraz 10:38 minuty mniej na średniego użytkownika (33,3 proc. w dół).
Za to Okazje.info.pl zyskały w skali roku 549 tys. real users (to wzrost o 36,6 proc.) i 2,13 mln odsłon (22,8 proc. w górę), notując niewielki spadek czasu przypadającego na każdego użytkownika (o 19 sekund, czyli 7,6 proc.). W efekcie serwis mocno zbliżył się do Nokautu pod względem liczby użytkowników i wyprzedził go w liczbie odsłon.

Skąpiec.pl zyskał w skali roku 460 tys. real users (to 30,6 proc. w górę). Przed rokiem serwis nie był jeszcze objęty w Megapanelu audytem site-centric, dlatego nie wiadomo, ile odsłon wykonywali i jak dużo czasu spędzili w nim wtedy użytkownicy.











