Porsche ogłasza przetarg na globalny budżet medialny

Firma Porsche ogłosiła przetarg na globalne planowanie i zakup mediów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Koncern motoryzacyjny wydaje rocznie na reklamę około 80 milionów dolarów, z czego około 1/4 na swoim największym rynku jakim są Stany Zjednoczone.

Przetarg obejmuje wszystkie rynki, na których obecne jest Porsche, w tym Amerykę Północną, Wielką Brytanię, Niemcy, Włochy i Chiny.

Za oceanem za medialny budżet firmy odpowiada obecnie niezależna agencja Cramer-Krasselt, która przejęła obsługę marki w 2007 roku.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"