Projekty zgłoszone do konkursu oceniło jury pod przewodnictwem Kamili Cichockiej – CMO Central Europe – Microsoft. W jego skład weszło 40 liderek i liderów agencji kreatywnych i mediowych, firm technologicznych, mediów oraz świata marketingu.
Pracami poszczególnych grup jurorskich kierowali: Adam Nitecki, General Manager E-commerce w L’Oréal (Innowacje w Biznesie), Tomasz Misiukiewicz, Co-founder i Creative Director w Przestrzeni (Innowacje w Komunikacji) oraz Małgorzata Niska, Head of Media Strategy w dentsu Polska (Innowacje w Mediach).
Innovation 2025 - nagrodzeni
W tym roku skład jurorski wyróżnił nagrodami "Best off Innovation" dwa projekty. Pierwszy z nich, zwycięzca w kategorii Charity of the Year, to "Flood-made Billboards", stworzony przez Saatchi&Saatchi, Prodigious i MSL dla Stowarzyszenia "Psia Brać".

To kampania, która po katastrofalnej powodzi zamieniła zniszczone ściany schronisk w poruszające instalacje z wizerunkami psów, zwracając uwagę mediów i darczyńców oraz zbierając 210 tys. zł na ich odbudowę.
Z kolei druga nagroda, Innovation of the Year, trafiła do SFM Soft za "SafeMe – aplikację mobilną ochrony osobistej".
Tytuł Agencji Mediowej Roku trafił do OMD Group, a Agencją Komunikacyjną Roku została DDB Warszawa. Nagrodę Reklamodawcy Roku otrzymał McDonald’s. Poniżej prezentujemy top 5 wszystkich zestawień.
Agencja Mediowa Roku:
1. OMD Group – 26,5 pkt.
2. EssenceMediacom Polska – 9,5 pkt.
3. Spark Foundry – 5,5 pkt.
4. Zenith Polska – 5 pkt.
5. MullenLowe Media 3 pkt.

Agencja Komunikacyjna Roku:
1. DDB Warszawa – 37 pkt.
2. Saatchi@Saatchi – 20 pkt.
3. Przestrzeń – 18 pkt.
4. VML – 17,5 pkt.
5. MLS – 17 pkt.

Reklamodawca Roku:
1. McDonald’s Polska – 24 pkt.
2. DECATHLON POLSKA – 14 pkt.
3. SFM Soft – 12 pkt.
4. Igorilla/Mata – 9 pkt.
5. TechNovator/Reckitt Benckiser/Answear – 8 pkt.

Nagrody Game Changer
W tegorocznej edycji wręczono także nagrody specjalne Game Changer, które podkreślają inicjatywy mające wyjątkowy wpływ na branżę.
Człowiekiem Roku został profesor nauk fizycznych Andrzej Dragan – popularyzator nauki i artysta.
Firmą Roku została wybrana Żabka.
Wydarzeniem Roku zostało ogłoszone "Pospolite ruszenie AI" czyli "masowy, oddolny zwrot społeczeństwa w stronę zdobywania kompetencji związanych ze sztuczną inteligencją" - opisują organizatorzy. "Obejmuje szybki rozwój otwartych programów szkoleniowych – takich jak AIDEAS czy Umiejętności Jutra – które przyciągają dziesiątki tysięcy osób i realnie podnoszą poziom wiedzy technologicznej w kraju" - wskazano w komunikacji do mediów.
Pierścienie Marketing Master by SAR rozdane
Podczas Gali Innovation + Marketing Master pierścienie odebrali przedstawiciele pięciu marek, które uzyskały najlepsze osiągnięcia w kluczowych projektach SAR.

Top 5 rankingu Marketing Master 2025 prezentuje się następująco:
Złoty pierścień: McDonald’s (Michał Arament, CMO) – 300 pkt.
Srebrny pierścień: ING Bank Śląski (Barbara Pasterczyk, CMO) – 110,9 pkt.
Srebrny pierścień: Grupa OLX (Anna Adrian, Head of Marketing Otodom & OLX RE; Michał Wiśniewski, Head of Marketing OLX Jobs + OLX PL; Filip Fiedorow, Marketing Director OLX Europe) – 91,9 pkt.
Srebrny pierścień: Mondelēz (Vira Ponomarenko, Marketing Director, Poland and Baltics) – 88,3 pkt.
Srebrny pierścień: LOTTE Wedel (Krzysztof Bogacz, Marketing, Strategy and Innovation Director) – 84,8 pkt.











