“Poznań po europejsku, Europa po poznańsku”

Pod hasłem “Poznań po europejsku, Europa po poznańsku” miasto Poznań rusza z kampanią reklamową dotyczącą wykorzystania funduszy unijnych. Potrwa ona do 16 czerwca.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania jest prowadzona za pośrednictwem prasy, telewizji, internetu i miejskich citylightów.

Kampania i kreacja realizowana jest przez agencję reklamową JUST.  Media plan opracowała grupa Media Concept.

 

 

grafika
grafika
pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"