Poznań promuje się w Europie

W pięciu krajach Europy zachodniej trwa kampania promocyjna Poznania. Akcję pod hasłem „Poznan. Eastern Energy. Western style” realizuje agencja Ogilvy PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od 4 czerwca kampania promocyjna Poznania obejmuje Wielką Brytanię, Francję,Niemcy, Włochy i Belgię. Miasto przedstawiane jest w akcji jako tętniąca życiem metropolia o dużym potencjale biznesowym, akademickim i kulturalnym. W ramach działań zaplanowano m.in. wystawy zdjęć przedstawiające Poznań okiem fotografików z różnych krajów Europy, instalacje na wybranych europejskich targach oraz konkurs, w którym wygrać będzie można weekendowe pobyty w Poznaniu. Akcja łączy projekty ambientowe, social mediowe i media relations.

Celem kampanii – przebiegającej pod hasłem „Poznan. Eastern Energy. Western style” – jest zwiększenie świadomości i rozpoznawalności tego miasta, zbudowanie jego pozytywnego wizerunku oraz zaintrygowanie mieszkańców zachodniej Europy jego ofertą. Akcję – zaplanowaną do końca września – na zlecenie władz Poznania realizuje agencja Ogilvy PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"