PR czarnych granulek

Agencja Twenty Four Seven PR podpisała umowę na obsługę publicrelations z firmą Carbon Black Polska. Prace nad pierwszymprojektem zostały już rozpoczęte.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma dotychczas nie współpracowała z żadną agencją w zakresiedziałań public relations. Pierwszym zadaniem Twenty Four Seven PRjest przeprowadzenie audytu komunikacyjnego wśród najważniejszychdla przedsiębiorstwa grup docelowych: dziennikarzy (przedewszystkim lokalnych, a także ogólnopolskich), władz lokalnych,mieszkańców Jasła oraz pracowników firmy. Agencja przeprowadzianalizę audytu w poszczególnych grupach i na jej podstawieprzedstawi firmie Carbon Black Polska rekomendacje dalszychdziałań.

Realizacją projektu w Twenty Four Seven PR zajmie się MichałBrodacki - Account Manager, pracujący w zespole kierowanym przezBogdana Markiewicza - Senior Account Managera.

Carbon Black Polska jest jedynym na polskim rynku producentemsadzy technicznej - głównego komponentu do produkcji opon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska