Pracownicy Transcom Worldwide Poland bohaterami billboardów

Rozpoczęła się kampania Transcom Worldwide Poland, której bohaterami są pracownicy firmy. Za działania odpowiada dział marketingu przedsiębiorstwa.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Kampania ma na celu ukazanie możliwości rozwoju zawodowego w sektorze profesjonalnych usług dla biznesu.

- Rozwój naszej firmy w Polsce to rezultat wielkiego zaangażowania jego zespołu. Jest on wizytówką firmy, dlatego zamiast korzystać z pomocy profesjonalnych aktorów czy modelek stworzyliśmy kampanię z udziałem naszych pracowników. Mamy nadzieję, że przysłuży się ona nie tylko sektorowi usług dla biznesu, ale także pozytywnie wpłynie na rozwój zawodowy jej bohaterów - mówi Joanna Osińska, country human resources manager w Transcom Worldwide Poland.

grafika

Na billboardach pojawiło się ośmiu pracowników firmy, a inspirację do zdjęć stanowiły ich osobiste pasje. Billboardy będą umieszczone w Gdańsku oraz Olsztynie, tam, gdzie mieszczą się biura firmy. Zdjęcia zmieniane są mniej więcej co 2 tygodnie.

grafika

Kampania została zrealizowana przez dział marketingu firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych