PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Droższa „Gazeta Wyborcza” z mniejszą redakcją: skutek spadków sprzedaży, których nie można odwrócić (opinie)
Droższa „Gazeta Wyborcza” z mniejszą redakcją: skutek spadków sprzedaży, których nie można odwrócić (opinie)
Maciej Hoffman: Sprzedaż prasy mocno spada. Zyskują cyfrowe wydania
Prasa drukowana przetrwa, ale jako towar ekskluzywny i niszowy (opinie)
Edyta Sadowska: wydawcy prasowi nie mogą skupiać się na obronie tradycyjnych nośników
Edyta Sadowska: wydawcy prasowi nie mogą skupiać się na obronie tradycyjnych nośników
Michał Brański: pozycję prasy podważyły telewizja informacyjna i profesjonalne portale
Michał Brański: pozycję prasy podważyły telewizja informacyjna i profesjonalne portale
Wiesław Godzic: czytelnictwo prasy staje się „niepierwszorzędne” w naszych kontaktach z mediami
Wiesław Godzic: czytelnictwo prasy staje się „niepierwszorzędne” w naszych kontaktach z mediami
Robert Musiał: najbardziej odporne na zmiany technologiczne są tabloidy i czasopisma kobiece
Bartosz Hojka (prezes Agory): Prasa będzie notować spadki, ale coraz mniejsze
Paweł Wujec: Agora chce rozwijać model płatnych treści w internecie
Coraz większa sprzedaż e-gazet
Ruch chce świadczyć usługi finansowe, gotówkowe i pocztowe. Inwestycja w e-Kiosk
Maciej Hoffman: Wersje cyfrowe gazet nie przynoszą wydawcom zysków
Francja ujednolica stawki VAT dla prasy drukowanej i wydań internetowych
Wiesław Podkański: Nie wierzę w upadek prasy drukowanej