Prawie 400 000 pobrań od premiery nowej wersji aplikacji Mój Carrefour

W dwa miesiące po udostępnieniu nowej wersji aplikacji mobilnej Mój Carrefour została ona pobrana już prawie 400 000 razy. W ciągu pierwszego miesiąca liczba dotychczasowych pobrań uległa podwojeniu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W dniu premiery Mój Carrefour zajął pierwsze Miejsce wśród najchętniej ściąganych aplikacji z App Store i drugie wśród najpopularniejszych programów w Google Play. Analiza potrzeb klientów pozwoliła wprowadzić  oczekiwane przez użytkowników nowe funkcje. Nowe rozwiązania zapewniają szybkość, intuicyjność i wygodę korzystania. Podstawową funkcją nowej wersji aplikacji jest program lojalnościowy, dzięki któremu użytkownicy mogą korzystać z unikalnych kuponów zniżkowych na zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour. Do aplikacji można również przenieść posiadaną plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka, kartę Seniora lub kartę Pracownika) i korzystać z jej benefitów. Jest to pierwszy program lojalnościowy z mobilnymi kuponami stworzony w dużej sieci handlowej w Polsce.

Po zainstalowaniu aplikacji na smartfonie z systemem Android lub iOS klient może zarejestrować się za pomocą swojego adresu e-mail i dodać kartę Rodzinka. Jeśli użytkownik nie posiada plastikowej karty, system automatycznie generuje dla niego kartę wirtualną.  Następnie, po aktywowaniu kuponów zniżkowych w aplikacji, wystarczy pokazać kasjerowi swoją kartę w telefonie podczas płatności. Po zeskanowaniu karty przez kasjera kwota rachunku zostanie obniżona o wartość rabatów.

- Nowa odsłona aplikacji mobilnej Carrefour cieszy się dużą popularnością wśród klientów, co najlepiej świadczy o zapotrzebowaniu na mobilny program lojalnościowy nowej generacji – powiedziała Katarzyna Orlińska, Dyrektor ds. digitalizacji w Carrefour Polska.Planujemy stałą pracę nad rozwojem tej aplikacji i wzbogacaniem jej o nowe elementy. Kolejnym etapem rozwoju aplikacji będzie personalizowana oferta na podstawie historii zakupów oraz połączenie wszystkich narzędzi lojalnościowych, obowiązujących w sklepach Carrefour.

Oprócz cieszącego się ogromnym zainteresowaniem programu lojalnościowego, w nowej odsłonie aplikacji Klient znajdzie czytelne gazetki promocyjne, lokalizator sklepów oraz informacje o aktualnych promocjach i konkursach. Rozwój kanałów mobilnych to element strategii Carrefour, zakładającej większą digitalizację oraz obecność w kanałach komunikacyjnych popularnych wśród klientów.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji