Średnia widownia „Kropki nad i” w 2013 roku (w okresie od 2 stycznia do 23 grudnia) wyniosła 392 tys. osób. Przełożyło się to na 2,64 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najpopularniejszym wydaniem magazynu Moniki Olejnik w minionym sezonie był program z udziałem ks. Wojciecha Lemańskiego, wyemitowany 8 lipca ub.r. Obejrzało go 630 tys. osób.
Wszystkie trzy najchętniej oglądane odcinki przekroczyły poziom 500 tys. widzów.
W porównaniu do 2012 roku program stracił raptem 9 tys. widzów. Wówczas śledziło go bowiem 399 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 2,65 proc. oraz 1,56 proc. udziału.
W paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik kanał TVN24 wygrał walkę o widza ze stacją TVP Info, która pokazywała wówczas „Infoexpress”, „Dziś wieczorem” i magazyn „Minęła dwudziesta”, co dało jej 1,59 proc. udziału. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radził sobie też Polsat News („To był dzień”; 0,57 proc.). Taka sama była kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej.

„Kropkę nad i” na antenie TVN24 oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00.











