Precision Marketing w Ricoh Polska

Warszawa, dnia 27 marca 2012 r. - Ricoh Polska wprowadza do oferty usługi marketingu precyzyjnego (Precision Marketing Services). Dzięki tym usługom firmy mogą sprzedawać odpowiednie produkty odpowiednim klientom. Rezultatem jest wysoki współczynnik konwersji i odpowiedzi, a także wysoki zwrot z inwestycji marketingowych (ROMI).„Podstawą usług Precision Marketing firmy Ricoh jest analiza danych” – mówi Jacek Kruciński, Business Development Manager Production Printing and Solutions, który jest odpowiedzialny za rozwój tych usług w Polsce. „Tylko jeśli firma naprawdę rozumie swoich klientów, sposób w jaki podejmują decyzje zakupowe i to, jak w efektywny sposób mierzyć rezultaty kampanii marketingowych, może komunikować się z klientami na najwyższym poziomie. Ricoh pomaga swoim klientom osiągnąć taki poziom komunikacji wspierając ich swoim szerokim know-how w dziedzinie usług i analizy danych”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem marketingu precyzyjnego jest skierowanie odpowiedniego przekazu do odpowiedniego konsumenta w odpowiednim czasie, używając odpowiedniego (preferowanego) kanału komunikacji. Marketing precyzyjny jest oparty na analizie danych, która zapewnia znacznie wyższy współczynnik odpowiedzi i większe możliwości wykorzystania technik sprzedaży typu up- i cross-selling. Realizując tę usługę Ricoh nie koncentruje się jedynie na tradycyjnej komunikacji (druk), ale również na wykorzystaniu kanałów elektronicznych (takich jak e-mail czy personalizowane strony internetowe).

Największe zapotrzebowanie na Precision Marketing obecnie jest w branży handlowej (np. firmy, które gromadzą dane o klientach poprzez programy lojalnościowe/karty stałego klienta), w świecie finansów (bankowość i ubezpieczenia), przedsiębiorstwach użyteczności publicznej, branży lotniczej i transporcie publicznym, telekomunikacji i branży hotelarskiej (np. łańcuchy hotelowe).

“Ricoh ma bardzo bogate doświadczenie w różnych branżach” – mówi Kruciński. „Na przykład, w przypadku firmy ubezpieczeniowej: nasi analitycy są w stanie zidentyfikować grupę istniejących klientów, co do których istnieje uzasadnione prawdopodobieństwo, że mogliby zrezygnować z istniejącej polisy (ryzyko upadłości polisy). Tak samo jest w przypadku firm z branży telekomunikacyjnej: jeśli jest się w stanie zidentyfikować sposoby postępowania klientów, którzy mogą zmienić operatora, można podjąć odpowiednie działania na kilka tygodni wcześniej, zanim ich umowa wygaśnie. W przypadku firm prowadzących sprzedaż elektroniczną: możemy im pomóc nie tylko w zwiększeniu liczby zamówień, ale także w identyfikacji segmentów klientów, które nie będą zainteresowane (dla których komunikacja nie będzie efektywna), i poprzez to, nie powinny być tak często zasypywane mailami – to także zmniejsza niepotrzebne koszty związane z komunikacją.”

Wdrożenie usług marketingu precyzyjnego od podstaw nie jest rzeczą prostą, dlatego też, aby ułatwić podjęcie tej decyzji, Ricoh organizuje bezpłatne, jednodniowe warsztaty i program pilotażowy. Warsztaty, które odbywają się w języku angielskim w dowolnym miejscu na terytorium Polski, mają na celu bliższe zapoznanie z usługami. Celem warsztatów jest stworzenie konkretnej propozycji programu pilotażowego. Program pilotażowy umożliwi polskim firmom przetestowanie usług marketingu precyzyjnego i pokaże im, co naprawdę mogą dać te usługi.

Aby uzyskać więcej informacji o ofercie Ricoh Polska w zakresie marketingu precyzyjnego, prosimy o kontakt z Jackiem Krucińskim (jkrucinski@ricoh.pl).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"