PrettyDeal.pl to agregator ofert serwisów zakupów grupowych z 34 największych miast oraz dotyczących całej Polski. Na stronie zbierane są najciekawsze propozycje dla kobiet z kategorii takich jak m.in. zdrowie i uroda, moda, restauracje i kluby, sport, kursy, podróże, dom i ogród oraz dla mam. Oferty można sortować w serwisie według wielkości rabatu, ceny i czasu zakończenia promocji, a także dyskutować na ich temat.

- Decyzję o wdrożeniu serwisu poprzedziliśmy badaniami, które wykazały, że 67 proc. wszystkich ofert w serwisach zakupów grupowych kierowanych jest do kobiet - uzasadnia Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut. - Już od dawna myśleliśmy o wejściu na rynek zakupów grupowych, ale zamiast konkurować z Grouponem oraz innymi serwisami, budując sieć tradycyjnych sprzedawców, wolimy skupić się na tym, co jest naszą specjalnością - dodaje.
Twarzą PrettyDeal.pl jest Nina Maga, która odpowiada za dobór ofert na stronę oraz jej obsługę i rozwój. - Chcemy, aby nasze użytkowniczki poczuły się w internecie jak na zakupach z koleżanką. Nie chcieliśmy tworzyć kolejnego bezosobowego serwisu, tylko zależy nam na tym, by pokazać, że stoją za nim prawdziwi ludzie - opisuje Maga. - Dlatego zamierzamy być również miejscem, w którym będzie można wymienić się opiniami na temat poszczególnych promocji i upewnić się, czy faktycznie warto z nich skorzystać - dodaje.











