Mechanizm i założenie działania akcji są proste. Świadomość monitorowania sytuacji na drodze przez kierowców ma pohamować zapędy innych użytkowników ruchu drogowego. To ma także doprowadzić do ogólnego zwiększenia poczucia bezpieczeństwa na polskich drogach.
„Ostatnie zamieszanie wokół wideorejestratorów samochodowych nie powinno zniechęcać użytkowników do ich wykorzystywania” – komentuje Mariusz Manowski, Sales and Marketing Director MiTAC Europe. – „Nikt nie ma się czego obawiać, jeżeli w Polsce nagrywa filmy do celów prywatnych, jako potencjalny dowód w sytuacji wypadku czy kolizji, do wykorzystania przez Policję. W takim celu powstały specjalne skrzynki policyjne, na które można przesyłać takie nagrania” – dodaje.
Aby wziąć udział w akcji wystarczy kupić wideorejestrator Mio dostępny w sprzedaży, odszukać wewnątrz pudełka pomarańczową nalepkę z logo Kamera na pokładzie i nakleić ją na tylną szybę samochodu. Zdjęcia naklejek zarejestrowanych w aplikacji promocyjnej na Facebooku Mio Polska zostaną nagrodzone kartami SD o pojemności 16GB.

„Organizowana przez MiTAC akcja jest atrakcyjna z dwóch powodów. Po pierwsze przyklejając do szyby naklejkę z informacją, że w samochodzie jest kamera, podnosimy bezpieczeństwo na drodze. Pozostali użytkownicy są mniej skłonni do naruszania przepisów drogowych wiedząc, że mogą być nagrywani. Po drugie – uczestnicy zabawy mają szansę wygrać kartę SD, przydatną nie tylko w kamerach” – dodaje Marcin Gutkiewicz, CEE Marketing Manager MiTAC Europe.
Akcja potrwa do końca 2014 roku lub do wyczerpania zapasów. Regulamin konkursu znajduje się w aplikacji konkursowej na profilu Mio Polska na Facebooku.
dostarczył

infoWire.pl











