Kampania z udziałem Doroty Gardias to element szerszej strategii komunikacyjnej MOL Polska, której celem jest budowanie silnej pozycji marki na krajowym rynku. Za wsparcie działań kreatywnych z udziałem Doroty Gardias, m.in. na stacjach oraz w kanałach digital, odpowiada agencja Red8.
Znana z anteny TVN prezenterka, prywatnie miłośniczka motoryzacji, "idealnie wpisuje się w kierunek komunikacji Fresh Corner – bliżej emocji, codziennych rytuałów i realnych doświadczeń kierowców. [...] W kampanii wykorzystano autentyczną energię prezenterki: życie w trasie, tysiące przejechanych kilometrów i słabość do małych przyjemności, które potrafią odmienić każdy dzień" - czytamy w komunikacie prasowym ogłaszającym współpracę.
Jako twarz Fresh Corner Dorota Gardias będzie towarzyszyć marce, która w ciągu dekady wyrosła na jedną z największych sieci kawiarni w Europie. Dziś koncept obecny jest w ponad 1300 lokalizacjach i przyciąga miliony odwiedzających rocznie.

– Chcemy, by nasi klienci czuli się dobrze nie tylko za kierownicą, ale też wtedy, gdy się zatrzymują. Dorota Gardias, z jej pasją do motoryzacji i pozytywną energią, idealnie oddaje ducha Fresh Corner. Jako ambasadorka będzie promować naszą kawę z własnej palarni, ofertę gastronomiczną oraz rosnące portfolio marek własnych - od napojów JIM po chrupiące przekąski Crunch&Go – mówi Anna Wiertel, head of retail consumer & digital market w MOL Polska.
Za sprawą nowej kampanii stacja paliw MOL ma być pokazana jako przestrzeń, w której można zwolnić, napić się dobrej kawy i złapać oddech przed dalszą trasą. W ramach rocznej współpracy zaplanowano działania w radiu, digitalu i social mediach.











