Primavika - kampania reklamowa TV startuje jesienią

Firma Primavika - producent zdrowej i naturalnej żywności z okazji 15 lat istnienia firmy przygotował kampanię reklamową, która pojawi się na ekranach jesienią.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jest to kampania sponsoringowa obejmująca billboardy sponsorskie Primaviki, które zobaczymy w największych i najistotniejszych kanałach telewizyjnych, miedzy innymi TVN, TVP1 i TVP2. Primavika będzie sponsorować znane i lubiane seriale, cieszące się najwyższą oglądalnością, między innymi takie jak Barwy Szczęścia oraz Czas Honoru. Billboardy sponsorskie emitowane będą w TV w październiku br.

Primavika to rodzinna firma, której misją jest promowanie zdrowego stylu życia i odżywiania. Produkty Primaviki nie zawierają cholesterolu, konserwantów, sztucznych barwników i aromatów, a także glutaminianu sodu. Do produkcji używane są wyłącznie surowce z rodzimych i sprawdzonych źródeł, a także niemodyfikowane genetycznie. Firma w swojej ofercie proponuje produkty dla wegetarian i wegan, które ze wzglądu na swoją „czystość” i prozdrowotny charakter chętnie spożywane są także przez tradycyjnych konsumentów, ceniących zdrowy tryb życia i świadome odżywianie.

W firmie produkowane są trzy linie produktów konwencjonalnych: dania obiadowe, pasty i pasztety do smarowania pieczywa, masła orzechowe, a także linie produktów EKOLOGICZNYCH z certyfikatem: dania obiadowe EKO, pasztety do smarowania pieczywa EKO, musztardy EKO, ketchupy EKO.

Kampanię przygotowała i zrealizowała wrocławska agencja Marketing & Pr Solution, natomiast zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Mediapol.

www.primavika.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP