PRO Media House dla Cinema Park

Trwa najnowsza kampania kina Cinema Park, które znajduje się nawarszawskim Bemowie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Dla sieci kin Cinema City, dom mediowy PRO Media Houseprzygotował kampanię reklamową opierającą się na warszawskiejprasie lokalnej (Metro - dodatek Metro City, Gazeta Wyborcza - Cojest grane?), a także na akcji rozdawania ulotek przez kolporterówtytułu Metro.

W kampanii zastosowano niestandardowy format reklamy, którymożna zobaczyć w tytule Metro. Polega on na poddruku całej strony wślady łap tygrysa.

Celem kampanii jest wsparcie premiery nowego interaktywnegoseansu pt. "Królestwo zwierząt" oraz przypomnienie mieszkańcomWarszawy i okolic o zaletach i ofercie Cinema Park.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych