Problemy brytyjskiego rynku e-commerce

Brytyjscy konsumenci są coraz bardziej niezadowoleni z zakupówrobionych w sieci.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania YouGov, przeprowadzonego na zlecenie firmy RightNowTechnologies, wynika, że 19 procent Brytyjczyków kupujących online,zrezygnowało z zakupu na danej stronie, gdyż nie mogli na niejznaleźć określonych informacji na temat produktu albo nie moglizadać pytania - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer.

Badani mieli też problemy ze znalezieniem na stronach sklepówinternetowych informacji na temat kosztów wysyłki i czasudostarczenia danego produktu. Takie trudności skłoniły kolejne 16procent respondentów do zrezygnowania z zakupu.

Według RightNow, aby wykorzystać szybki rozwój rynku e-commerce,firmy na nim działające powinny być odpowiednio zorganizowane iprzede wszystkim nastawione na konsumenta. A to oznacza, że musząklientowi dostarczyć we właściwym miejscu i we właściwym czasietakich informacji, które skłonią go do zakupu.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech