Producenci komórek zwiększają nakłady na reklamę

Firmy produkujące telefony komórkowe, w tym Nokia i Sony Ericsson,znacząca zwiększają swoje wydatki marketingowe.

km
km
Udostępnij artykuł:

Przyczyną wzrostu nakładów jest próba zrekompensowaniarozszerzenia przez operatorów z 12 do 18 miesięcy długości umówabonenckich w związku z kryzysem kredytowym - informuje serwisBrand Republic.

Według firmy badawczej Nielsen Media Research, Sony Ericssonzwiększył swoje wydatki marketingowe o ponad 40 procent, Nokia o 25procent, a Motorola o blisko 10 procent. Z kolei premiera nowegomodelu iPhone'a firmy Apple przyniosła na rynek blisko 8 milionówfuntów promocyjnych wydatków.

Z danych Nielsena wynika również, że na przełomie 2007 i 2008roku Nokia wydała na reklamę 16,55 miliona funtów, Sony Ericsson 14mln, Samsung 9,63 mln, Apple 7,83 mln, a Motorola 7,75 mln.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"