Przychody sprzedażowe ATM Grupy w drugim kwartale 2025 roku sięgnęły 64,05 mln zł, o 25 proc. więcej niż przed rokiem.
Jeszcze mocniej w górę poszła zyskowność firmy: na poziomie operacyjnym z 4,84 do 12,73 mln zł, a w ujęciu netto – z 3,05 do 8,91 mln zł,
W całym pierwszym półroczu firma wypracowała 124,51 mln zł przychodów. To 11,4 proc. więcej niż rok wcześniej.
ATM Grupa produkuje dla Netfliksa i Disney+
Dwie trzecie biznesu ATM Grupy przypada na produkcję telewizyjno-filmową. W tym segmencie półroczne wpływy wzrosły o 18,8 proc. do 82,88 mln zł, z czego 72,27 mln to wpływy zafakturowane, a 10,61 mln – szacowane.
W sprawozdaniu firma wyliczyła, że w zeszłym półroczu w 34 stacjach telewizyjnych emitowane były 34 jej produkcje (łącznie prawie 9,3 tys. godzin). Firma kręci też dla platform streamingowych: w marcu br. na Netfliksie pojawił się serial "Tylko jedno spojrzenie", a w połowie września na Disney+ zadebiutował "Breslau".

Zysk EBITDA tego segmentu poszedł w górę z 8,91 do 14,57 mln zł, a zysk netto – z 5,34 do 8,34 mln.
Z kolei pion zarządzania aktywami trwałymi ATM Grupy obejmuje m.in. wynajem hal zdjęciowych i sprzętu produkcyjnego oraz obsługę transmisji z wydarzeń sportowych i rozrywkowych, na czele z meczami piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy i galami federacji MMA. Tam półroczne przychody zwiększyły się o 6,1 proc. do 48,29 mln zł, zysk EBITDA – z 12,76 do 13,17 mln zł, a zysk netto poszedł w dół z 2,01 mln do 565 tys. zł.
W obszarze działalności deweloperskiej zmalały o 3,2 proc. do 8,41 mln zł, za to zysk EBITDA podskoczył z 663 tys. do 3,52 mln zł, a rentowność netto – z 277 tys. zł straty do 2,66 mln zysku.

Natomiast rentowność z posiadanego pakietu akcji tworzącej aplikacje i gry mobilne spółki BoomBit poszła w dół z 2,12 mln zł zysku do 112 tys. zł straty.
Półroczny zysk operacyjny ATM Grupy wzrósł z 11,62 do 18,44 mln zł, a zysk netto – z 9,92 do 12,29 mln.











