Prognozy dla rynku reklam w wideo online wciąż optymistyczne

W latach 2008 - 2010 nakłady na reklamę w klipach wideo onlinezwiększą się na rynku amerykańskim z 619 milionów do 1,4 miliardadolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Taką prognozę przedstawiła firma LiveRail, według której obecniewideo online wciąż stanowi tylko 2,4 procenta całkowitych wydatkówna reklamę w sieci, a za dwa lata wskaźnik ten wyniesie 3,9procenta - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.

Analitycy eMarkatera szacują z kolei, że w tym samym okresiewydatki na reklamę w wideo online w USA wzrosną z 505 milionów do1,15 miliarda dolarów, a w latach 2008 - 2013 udział tego segmentuw ogólnych wydatkach na internetową reklamę zwiększy się z 2 doblisko 10 procent.

Większość prognoz dla omawianego rynku jest bardzooptymistyczna, co nie dziwi, biorąc pod uwagę fakt, że ponad połowaamerykańskich konsumentów ogląda obecnie klipy wideo online, a do2012 roku będzie to robiło już prawie 90 procent internautów zUSA.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"