PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Gemius wprowadza sprzedaż reklam w modelu programmatic
Po wprowadzeniu RODO reklama programmatic wraca do normy. „Chaos trwał niedługo”
Przyszłość modelu programmatic po RODO
Przyszłość modelu programmatic po RODO
Po zakupie Time Warnera AT&T przejmuje sieć reklamową AppNexus
Po zakupie Time Warnera AT&T przejmuje sieć reklamową AppNexus
Połowa reklam kupowanych przez programmatic jest widoczna, wideo lepiej niż display
Połowa reklam kupowanych przez programmatic jest widoczna, wideo lepiej niż display
RODO ciągnie w dół przychody wydawców w segmencie programmatic, spadki o 25 do 40 procent
CDA.pl zmienia zasady sprzedaży reklam w modelu programmatic
Łukasz Abgarowicz: zmiany w Chrome, AI i RODO sprzyjają marketingowi programatycznemu
Łukasz Abgarowicz: zmiany w Chrome, AI i RODO sprzyjają marketingowi programatycznemu
Raiffeisen Polbank ze skuteczną kampanią Programmatic
Raiffeisen Polbank ze skuteczną kampanią Programmatic
Już 59 proc. reklam display kupowanych w modelu programmatic, w Polsce wzrost o 40 proc.
1,86 mld zł na reklamę online w pierwszej połowie br. Rosną wideo, social media i programmatic
1,86 mld zł na reklamę online w pierwszej połowie br. Rosną wideo, social media i programmatic
Polska e-reklama 10,5 proc. w górę. Najwięcej zyskały programmatic, wideo, mobile i social media, w dół e-mail marketing
Polsat Media zaczyna sprzedaż oferty reklamowej Ipli w modelu programatycznym
Polsat Media zaczyna sprzedaż oferty reklamowej Ipli w modelu programatycznym
Transformacja branży reklamowej i fenomen „programmatic”
Transformacja branży reklamowej i fenomen „programmatic”
Klienci Havas Media Group mogą kontrolować zakup programatyczny swoich kampanii
Klienci Havas Media Group mogą kontrolować zakup programatyczny swoich kampanii
JP Morgan chwalony za ograniczenie reklam do 4 tys. serwisów. „Targetowanie ważniejsze od skali”
JP Morgan chwalony za ograniczenie reklam do 4 tys. serwisów. „Targetowanie ważniejsze od skali”